Daily Maakun

Photo collection of my baby boy, Maakun

Wednesday, August 23, 2006

Back to USA




Had so much fun in Japan!
It was very sad leaving...... See you next year!

2週間あっという間に過ぎてしまった。
皆なありがとう!また会おうね。
それから会えなかった友達の皆さんごめんなさい。また来年帰ります!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home